2019-01-07

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU

 

Publikujący: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Świeciu nad Osą

Powiat: Grudziądzki

Województwo: Kujawsko-Pomorskie

Data Publikacji 07.01.2019 r.

 

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU

 

na podstawie art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych z 21 listopada 2008 r.

 ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)

 

OGŁASZAM:

nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze –

 Referent ds. kadrowo-księgowych

 

  1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać wymagania konieczne:
  2. obywatelstwo polskie,
  3. wykształcenie :
    1. wyższe o specjalności: ekonomia, finanse i rachunkowość,

lub

  1. średnie ekonomiczne i doświadczenie zawodowe w kadrach, płacach i/lub księgowości minimum 2 lata pracy,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
     z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  6. znajomość obsługi komputera.

 

  1. Wymagania dodatkowe, które będą pozytywnie oceniane:
  2. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw o finansach publicznych,
    o rachunkowości, o samorządzie gminnym, o świadczeniach pieniężnych
    z ubezpieczenia społecznego, Kodeks Pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o pracownikach samorządowych,
  3. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej,
  4. rzetelność, odpowiedzialność i terminowość wykonywania zadań,
  5. umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole,
  6. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa oraz analizy dokumentów.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  2. sporządzanie list płac w ustalonym terminie i wg rozdziałów dla pracowników
    i zleceniobiorców,
  3. dokonywanie przelewów bankowych,
  4. ewidencja środków trwałych,
  5. sporządzanie umów cywilno-prawnych,
  6. prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań,
  7. prawidłowe i terminowe sporządzanie dokumentów płacowych, kadrowych i ZUS,
  8. sporządzanie miesięcznych raportów dla osób ubezpieczonych,
  9. sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych,
  10. prowadzenie spraw kadrowych – prowadzenie dokumentacji związanej
    z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,
  11. prowadzenie akt osobowych pracowników,
  12. organizowanie i kontrola terminowości szkoleń BHP i badań lekarskich.
  13. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  14. miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeciu nad Osą,
  15. czas pracy: pełen etat, na podstawie umowy o pracę z tym, że pierwsza umowa będzie zawarta       na czas określony, na czas nie dłuższy niż 6 miesięcy,
  16. obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  17. kontakt z interesantami: bezpośredni i telefoniczny.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  2. CV,
  3. list motywacyjny,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załączonego wzoru),
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),
  7. kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy,
  8. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie Kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  11. oświadczenie Kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska -  Referent ds. kadrowo-księgowych,
  12. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej wyniósł mniej niż 6%                          (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych). Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa    w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz    z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  13.  inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.

 

Oświadczenia mogą być złożone na jednym dokumencie i muszą zostać własnoręcznie podpisane przez Kandydata.

 

Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych według poniższego wzoru :

“ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeciu nad Osą dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1260 ze zm.). Oświadczam, iż zostałem poinformowany, że podanie moich danych osobowych jest dobrowolne, przysługuje mi prawo dostępu do treści danych i prawo ich poprawiania, a także prawo usunięcia moich danych osobowych”

 

Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.

 

  1. Postępowanie rekrutacyjne:

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej.

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu nad Osą i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

 

  1. Termin i sposób składania ofert:

Dokumenty (w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadrowo - księgowych”) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Świeciu nad Osą lub pocztą na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

86-341 Świecie nad Osą

w terminie do 18 stycznia 2019 r. do godz. 15:30.

 

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Świeciu  nad Osą
oraz Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Świeciu nad Osą -
https://gopsswiecienadosa.bip.gov.pl/Informacja o wyniku naboru upowszechniona zostanie na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Świeciu nad Osą i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy
w Świeciu nad Osą oraz Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu nad Osą.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 56 466 19 51. Osoba kontaktowa - Małgorzata Deręgowska.

 

 

Kierownik GOPS w Świeciu nad Osą

Małgorzata Deręgowska

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..