Informacja o realizacji przedsięwzięcia (azbest)
INFORMACJA O REALIZACJI PRZEDSIEWZIĘCIA POD NAZWĄ
„DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY ŚWIECIE NAD OSĄ”
ORAZ O OTRZYMANYM DOFINANSOWANIU
W okresie od 14 lipca 2016 roku do 31 października 2016 roku na terenie Gminy Świecie nad Osą Firma MGeco INVEST z siedzibą w Golubiu-Dobrzyniu wykonała prace polegające na:
- demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu azbestu w ilości 7,69 Mg,
- transporcie i unieszkodliwieniu azbestu w ilości 7,98 Mg.
Na powyższe zadanie Gmina Świecie nad Osą otrzymała dofinansowanie w wysokości 6.320,82 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta dwadzieścia złotych 82/100) pochodzące w 50% z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu oraz w 50 % z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.